Galopp iFokus

Galopp

Etiketttävling
Läst 3146 ggr
Liiniz
0

Gibo Simoni?

Varje år får den segerrikaste hästen på Jägersro ett championtäcke, vem kommer att få det i år?

Många hästar har legat på en delad förstaplats med tre segrar. Igår tog Vanja Sandrup tränade stoet Gibo Simoni en komfortabel seger under Fabienne de Geer på Jägersro. Hon låg på en fin position som tvåa/trea invid rail under hela början av loppet. På upploppet ledde Fabienne ut henne och drog upp tempot, segermarginalen skrevs till 2,5 längder. Så nu ligger Gibo Simoni som ledare för championtäcket, dock är inte säsongen slut så allt kan hända.

Gibo Simoni i sin box med ägare Sara Nilsson.

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Linnea
0

Nu är det väl inte så mycket kvar av säsongen på Jägersro?

Skynda långsamt så går det fortare.

[Appelqvist]
0

För att svara dig Linnea, nej det är bara den 28e och 5 dec..

Ska själv starta häst den 5!

Liiniz
0

Tror att nästa start för Gibo Simoni är den 28:e, tar hon en vinst då så får hon garanterat täcket =)

#2 Oj vad roligt!! Lycka till

Mvh LinaGlad

Linnea
0

#2 Lycka till!

Liiniz
0

Gibo Simoni mötte idag två av konkurrenterna om championtäcket i ett lopp på Jägersro, ingen av dem tog vinsten så Gibo Simoni leder fortfarande i kampen om täcket! :-)

Mvh LinaGlad

[Appelqvist]
0

Tack #4

Liiniz
0

Nästa onsdag om allt är okej med hästarna så kommer Gibo Simoni och Downbeat att starta i amatörloppet och tintillion i ett annat lopp på Jägersro på onsdag nästa vecka.

Mvh LinaGlad

Liiniz
0

Gibo simoni vann täcket och inte nog med det så vann hon och jag "bäst vidgjorda häst" :-D

Mvh LinaGlad

Linnea
0

Grattis!!

Liiniz
0

Tack så mycket =) får se om jag kan hitta en bild senare som jag kan lägga upp =)

Mvh LinaGlad