Jag tecknar din häst
En färdig ponny =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
#3 Ansvariga på denna sajt ombedas radera #1 då det föreställer min ponny och jag vill inte att hon ska målas av och publiceras på olika forum utan min tillåtelse!
Mina egna bilder får jag gärna lägga upp här, men inte originalbilderna på din ponny.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Sajt-ansvarig?
Men det är ju en tecknad bild somnågon har målat, av en häst. Ingen hade vetat om att det var av din häst om du inte hade sagt det så du får lite skylla dig själv.
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Har väl ingen betydelse vems häst det är? Trådskaparen har gjort fel och är fullt medveten om det.
men om det inte har någon som helst betydelse vems häst det är så förstår jag inte vad du bråkar om?
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Nä det är uppenbart att du inte gör det…
Varfor skulle det bryta mot lagar att mala av ett foto? Och varfor far hon inte lagga upp den sen, hon borde val ha copyright pa sina egna teckingar?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#9 Nej inte om det är direkta kopior.
10 Du är nog bara avundsjuk för att du inte kan måla lika fint =)

#11 Att måla av någon annans foto är att copyrightbrott och fotot kommer tas bort av detta skäl.
Skynda långsamt så går det fortare.
#11 Hahaha, ja JÄTTEavundsjuk! Nu fick jag mig ett gott skratt!
#12 Tack!
13 det tror jag, annaras hade du inte brytt dig. Så otroligt barnsligt.=)

Som sagt det är ett lagbrott och har ingenting med avundsjuka att göra, rätt ska vara rätt. Det är precis lika barnsligt att påstå att någon annan är avundsjuk när man inte ens känner personen. Man ska alltid fundera en extra gång innan man publicerar en kommentar, det är inte alls säkert att man har uppfattat situationen så som den egentligen är. Det finns många lagar och reglar att hålla ordning på och man ska inte påstå saker om andra personer innan man vet hur det ligger till.
16# Jisses, tänk att jag inte kan bry mig mindre =)

Hade du inte brytt dig hade du knappast skrivit.
Jag bryr mig inte om ditt senaste inlägg. =) Jag tror iallfall att du bara är avundsjuk, Och det är rentav patetiskt =) .