Galopp iFokus

Galopp

Etikett01-allmänt-om-galopp
Läst 1360 ggr
Liiniz
0

Stallbacksrunda!

Den 26:e mars är det stallbacksrunda på Jägersro. Den är Skånska Fältrittsklubben somarrangerar det. Tränarna har en möjlighet att visa upp sina bästa hästar. Det startar klockan 10.00 och därefter serveras lunch på restaurang Hästboxen. Under lunchen kommer det finnas en möjlighet att ställa frågor till tränare och jockeys. Det är bara lunchen som kostar, vilket är 100 kr.

Mer om var du kan göra anmälan, etc. finns på Svensk Galopp

Jag kommer att finnas på Jägersro under denna dag hos Vanja Sandrup så deltar du i rundturen och ser mig så tveka inte på att hälsaSkrattande

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Linnea
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hrm, man kanske skulle komma.. Rider du hos Vanja nu eller?

Skynda långsamt så går det fortare.

Liiniz
0

Har inte fått rida än men jag är där och hjälper till, vi får se sen om jag kommer att få ridaGlad Jag tycker att du borde kommaFlört

Mvh LinaGlad

Liiniz
0

Någon som var på rundan idag??

Jag gick ju inte rundan men jag visade upp två hästar från Vanjas stallGlad Det verkar ha varit en lyckad runda då det var över 130 personer anmälda, såg ut som nästan alla som var anmälda var därGlad Kul att se!

Mvh LinaGlad

Linnea
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag var inte där, vi var hos kompisar hela dagen. Ska försöka komma på vårpremiären.

Skynda långsamt så går det fortare.

Liiniz
0

Okej, det var mycket folk så det blev nog svårt för de flesta att höra vad tränarna saTungan ute Jag kommer i alla fall komma de två första söndagstävlingarnaGlad

Mvh LinaGlad