OT: Hur var din julafton?
Hur har din julafton varit? Fick du det du önskade dig? 
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp
Medarbetare på Galopp iFokus

Min "julafton" blir imorgon, så jag vet inte än! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
www.stuteriprecious.se

Min julafton var hlet okej :) Enda minus var att det var 3 barn som skrek exakt hela tiden!
Men vi har ätit god mat på både julafton och dagarna efter! Morfar är så duktig på att laga på så :D Har ätit skinkmackor i överflöd haha.
Jag fick en del av det jag önskade mig, och det är jag super nöjd med! Enda jag inte är nöjd med är väll att jag inte fick en systemkamera,men det kan jag ju inte förvänta mig heller :P Ska köpa en för egna pengar någon dag:)
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~

Det blev helt okej! Jag fick flera saker som jag hade önskat mig eller som jag behövde, så det var kalas!

www.stuteriprecious.se

#3 Vad kul :) Vad var det bästa du fick då? :)
Jag blev super glad när jag fick en sån där handmålad "plast" häst från BR. Det låter inte så fint, men den var jättefin! Det var en galopphäst som jockeyn, med tävlingskläder red finish på. Har den som en prydnad/staty
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#4 Tja, du… Jag fick 4 böcker som jag hade önskat mig, de är jag såklart jätteglad för! Och så fick jag en kofta och en tröja av min brors familj, och det behöver jag också så det var jättebra! Jag fick en massa annat som jag också behöver, som en grovdammsugare till stallet, badhanddukar, strumpor och sånt som alltid går åt. Det är svårt att vara gladast åt nåt speciellt, för allt jag fick var uppskattat. (Särskilt chokladasken!)
www.stuteriprecious.se

#5 dammsugare till stallet? =P Vad ska du dammsuga då? I något fikarum kanske? :P
/Celine
~
~Medrabetare på galopp

#6 Man kan dammsuga spån, vatten, skräp och allt möjligt med den.
www.stuteriprecious.se

#7 Smart 
- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp

Jag hade julafton tre gånger i år som sig bör (har alltid det). Först här hemma hos oss men mamma och henns gubbe + hans två söner och syrran, hennes kille och deras dotter. Blev trevligt, jag fick inte så mycket men när man blir lite äldre (känner mig ammal nu) så börjar man uppskatta sällskapet mer! Jag fick däremot en matberedare som kan vispa och grejer och det behövde jag.
Dagen efter var vi hos pappa och fick lite presenter. Som vanligt var det vår son som fick mest, så är det när man är fyra år..
Sen åkte vi till Åland och firade jul där, fick en kalender och godis. Fick något mer men vad..? Dåligt minne!
Skynda långsamt så går det fortare.