Annons:
Etikett13-annonstorg
Läst 1536 ggr
naathalie95
2012-06-15 17:14

galopp jobb?

Tänkte kolla om det finns någon som vet någon i stockholms området (alt. utanför) som söker beridare/häst/stallskötare nu i sommar och ev. även längre fram under vissa helger och lov osv.

Jag är glad, mycket noggrann och ordningssam tjej på 17år som har många års erfarenhet av olika hästar och ponnyer.
Van vid unghästar, ston, valackar som hingstar.
Förra året hade jag en d-ponny hemma på foder för vidareutbildning, hjälpte även till under förra sommaren med träning/inridning av en 3-åring.
Har precis gått klart mitt första år på ett naturbruksgymnasium (med inriktning häst). Tränar regelbundet både hoppning och dressyr för tränare även lättare terränghoppning, körning samt börjat med lite lättare galopp.

Har tidigare jobberfarenheter ifrån olika stall osv.
Referenser finnes och lön kan diskuteras.

Låter detta intressant så tveka inte att höra av er för mer info och berätta lite om er själva, erat stall/gård osv.
Mvh Nathalie

Annons:
Liiniz
2012-06-16 21:05
#1

Här har du en länk där du kan kolla upp alla tränares e-post, det bästa är nog att skicka din presentation till dem och fråga om de har något jobb för digGlad

Lycka till, hoppas att någon har ett jobb åt dig!Glad

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

naathalie95
2012-06-17 23:24
#2

Åh tack så mycket!
Presentation är skickad, nu väntar jag bara på svar! =)

Liiniz
2012-06-18 21:51
#3

Hoppas att de svarar och har något jobb åt dig =)

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

smillasol
2012-06-24 09:33
#4

Har du fått svar? :)

naathalie95
2012-06-29 19:31
#5

nej tyvärr inte :/ men mejlade bara en så får väll kolla med lite fler..(:

Liiniz
2012-06-30 22:23
#6

Det bästa är ju att kolla med så många som möjligt. Du är ju rätt sent ute så de flesta har nog inga platser kvar. Större chans att du kan hitta nåt pm du skickar till så många som möjligt. =)

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Annons:
Upp till toppen
Annons: