Annons:
Etikett04-utrustning
Läst 1650 ggr
Linnea
10/27/09, 12:09 PM

Dina ägarfärger

Om du inte redan har egna ägarfärger så kan man ju alltid fundera över vilka färger/mönster manskulle vilja ha (även om man inte vill ha galopphäst). Vilka färger/mönster hade du velat ha om du haft en egen dress?

Jag hade valt mörkgrönt och beige (sandfärgat) i någon slags schackrutehistoria.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
privateline
10/27/09, 8:18 PM
#1

Vi har ljusgrön dress med grå stjärna. Syns bra i ett fullt fält ;)

Hermelina
11/22/09, 12:14 AM
#2

Jag skulle vilja ha marinblå dress med en stjärna på bröst+rygg och flera småstjärnor runt hjälmen som är lila.. :P

Ahnna
11/25/09, 11:16 AM
#3

För mig finns flera "önskefärger", men en variant som jag har blivit lite kär i är i vinrött, svart och vitt med en stjärna i en cirkel och armbindlar. Jag tänker förstås inte gå in på exakt hur jag menar, ifall nån snor min idé, men den är väldigt snygg, min "önskedress".

Cool

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Hermelina
11/26/09, 9:51 AM
#4

#3 haha det låter bra.. :) Har du sett någon liknande dress, eller har du kommit på det helt själv? =)

Ahnna
11/26/09, 10:56 AM
#5

#4 Det är min egen "design". Jag frågade han som bestämmer vilka dressar som får registreras och han gav tummen upp, men jag har ju inte haft någon starthäst sen dess så jag har inte brytt mig om att regga min dress än.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Linnea
11/27/09, 9:30 AM
#6

Jag har ju skrivit en artikel om detta också, tyvärr fick jag inte med alla mönster..

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
aracing
11/28/09, 6:53 PM
#7

Hm..  Jag har faktiskt ingen aning. Kommer på nya utseenden på dressar hela tiden Tungan ute  Men något med vinrött skulle jag nog vilja ha. Eller ljusgrön, haha ^^

- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp

Medarbetare på Galopp iFokus

Upp till toppen
Annons: