Annons:
Etikett14-off-topic
Läst 941 ggr
emmajuneskans
2009-12-28 23:27

Redigering

Vad använder ni för program när nu redigerar bilder? Själv tycker jag att PS e alldeles för komplicerat och jag e nörjd med Picasa, de finns att ladda ner gratis  här Flört

Annons:
Hermelina
2009-12-29 15:59
#1

redigerar inte bilder så ofta, brukar mest beskära dom i nåt program som bilden alltid öppas i. Annars redigerar jag oxå i picasa :P

KarolinaNowak
2009-12-29 16:12
#2

Jag använder Adobe Photoshop CS3. Glad

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Hermelina
2009-12-29 16:18
#3

#2 Precis som Emma tycker jag PS är så komplicerat :) Men vi ska lära os det i skolan nu till terminen, kanske börjar gilla det sen. Skulle vara bra att lära mig då jag ritar mycket i datan  och tror PS är ett bra program att göra det i =P

aracing
2009-12-29 17:16
#4

Jag har inte photoshop, skulle gärna vilja ha…  Menmen, än så länge använder jag mig utav Windows. Det är i samma program som man öppnar bilderna om man ska kolla på dem enskilt. (bra förklaring x) ) Där kan man ändra kontraster etc.

     Ska ladda ned Picasa nu och kolla hur det är ;)

- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp

Medarbetare på Galopp iFokus

Hermelina
2009-12-29 17:20
#5

Använder samma  som Amelie ( #4) , om det är en bättre förklaring hehe :P  PS är så dyrt ><

Ahnna
2009-12-29 19:53
#6

Jag är lite ålderdomlig, så jag trivs bäst med den första varianten av PS - alltså paint shop! Tungan ute

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annons:
aracing
2009-12-29 20:11
#7

Håller med #5,   PS är dyyyrt.   Men nu har jag testat lite i Picasa, och det kan nog vara så att jag kommer använda mig utav det i framtiden ^^

- Det är aldrig så mörkt som precis innan solen går upp

Medarbetare på Galopp iFokus

Upp till toppen
Annons: