Annons:
Etikett07-bilder
Läst 2501 ggr
Hermelina
9/8/10, 11:34 PM

Galopp på åkrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu på hösten så är alla åkrar härikring skördade och då får man rida där :D Helt perfekt för det finns flera kilometer med bara åkrar här som man kan rida rakt fram på! :D  Si igår var jag ute med Herkules och galopperade en sväng.
Jag vågade inte ha så korta läder på honom för han kan skygga ordentligt för en liten sten te.x. Det blir värre när jag går ensam också… Då drar han mer och mer åt sidan ena sidan exempelvis!

Annons:
Hermelina
9/8/10, 11:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Fina händer… haha.

Ps. Mamma är en av de lite sämre fotograferna…… ;)

Hermelina
9/8/10, 11:40 PM
Hermelina
9/8/10, 11:41 PM
Hermelina
9/8/10, 11:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Linnea
9/9/10, 9:26 AM
#5

Det där vill jag också göra! Åkrarna precis vid stallet är tyvärr inte tillräckligt stora för att galoppera fort rakt fram på. Man skulle bott på Lundaslätten ibland haha..

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Hermelina
9/10/10, 11:06 PM
#6

#5 Jaa  haha :D

Idag red jag där igen, en ganska lång sträcka så när jag red hem igen hade han svettats genom schabraket och hans svett var helt vitt och löddrigt… :P Superkul att rida där!

Annons:
Jockeytilda
9/12/10, 12:20 PM
#7

Stubbåkrarna runt stallet där min medryttarhäst valetta står får man rida på och dom är jätte stora så dom kan man rejsa rakt fram på. men jag ska nog nt ställa mig upp i sadeln någe mer för hon blev helt galen. Asså jag hade alldrig ridit så fort och det fans nt en muskel som nt ville fortare frammåt och hon e en korsing mellan arab och travare så det gick för fort.

En ryttare, en ponny, en blogg, Hoppning, Galopp och Dressyr! www.ilooksharp.horseworld.se

Miniland
9/14/10, 6:05 PM
#8

Jätte vacker häst :)

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

Hermelina
9/14/10, 11:29 PM
#9

#7 Haha…. :P

#8 Tack :D

Hermelina
9/16/10, 2:51 PM
#10

Gud det är verkligen helt toppen att rida där! Herkules tycker det är sååå kul och varje gång vi kommer dit så vill han bara dra iväg.. :P
Igår så red vi dressyr där för omväxlingens skull och han gick så fint! Var energisk men inte för het och det vara bara så kul :D

Är lite lyrisk i åkrarna här ikring just nu :o))

Jockeytilda
9/20/10, 7:31 PM
#11

nu kan jag inte rida på åkrarna mer för dom har blivitt sådda Rynkar på näsan

En ryttare, en ponny, en blogg, Hoppning, Galopp och Dressyr! www.ilooksharp.horseworld.se

Linnea
9/21/10, 9:05 AM
#12

Typiskt! Då får du hoppas på snö!

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Upp till toppen
Annons: