04. Utrustning

Dina ägarfärger

2009-10-27 12:09 #0 av: Linnea

Om du inte redan har egna ägarfärger så kan man ju alltid fundera över vilka färger/mönster manskulle vilja ha (även om man inte vill ha galopphäst). Vilka färger/mönster hade du velat ha om du haft en egen dress?

Jag hade valt mörkgrönt och beige (sandfärgat) i någon slags schackrutehistoria.

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2009-10-27 20:18 #1 av: privateline

Vi har ljusgrön dress med grå stjärna. Syns bra i ett fullt fält ;)

Anmäl
2009-11-22 00:14 #2 av: Hermelina

Jag skulle vilja ha marinblå dress med en stjärna på bröst+rygg och flera småstjärnor runt hjälmen som är lila.. :P

Anmäl
2009-11-25 11:16 #3 av: Ahnna

För mig finns flera "önskefärger", men en variant som jag har blivit lite kär i är i vinrött, svart och vitt med en stjärna i en cirkel och armbindlar. Jag tänker förstås inte gå in på exakt hur jag menar, ifall nån snor min idé, men den är väldigt snygg, min "önskedress".

Cool

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anmäl
2009-11-26 09:51 #4 av: Hermelina

#3 haha det låter bra.. :) Har du sett någon liknande dress, eller har du kommit på det helt själv? =)

Anmäl
2009-11-26 10:56 #5 av: Ahnna

#4 Det är min egen "design". Jag frågade han som bestämmer vilka dressar som får registreras och han gav tummen upp, men jag har ju inte haft någon starthäst sen dess så jag har inte brytt mig om att regga min dress än.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anmäl
2009-11-27 09:30 #6 av: Linnea

Jag har ju skrivit en artikel om detta också, tyvärr fick jag inte med alla mönster..

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.