14. Off Topic

Redigering

2009-12-28 23:27 #0 av: emmajuneskans

Vad använder ni för program när nu redigerar bilder? Själv tycker jag att PS e alldeles för komplicerat och jag e nörjd med Picasa, de finns att ladda ner gratis  här Flört

Anmäl
2009-12-29 15:59 #1 av: Hermelina

redigerar inte bilder så ofta, brukar mest beskära dom i nåt program som bilden alltid öppas i. Annars redigerar jag oxå i picasa :P

Anmäl
2009-12-29 16:12 #2 av: KarolinaNowak

Jag använder Adobe Photoshop CS3. Glad

Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Anmäl
2009-12-29 16:18 #3 av: Hermelina

#2 Precis som Emma tycker jag PS är så komplicerat :) Men vi ska lära os det i skolan nu till terminen, kanske börjar gilla det sen. Skulle vara bra att lära mig då jag ritar mycket i datan  och tror PS är ett bra program att göra det i =P

Anmäl
2009-12-29 17:16 #4 av: aracing

Jag har inte photoshop, skulle gärna vilja ha...  Menmen, än så länge använder jag mig utav Windows. Det är i samma program som man öppnar bilderna om man ska kolla på dem enskilt. (bra förklaring x) ) Där kan man ändra kontraster etc.

Ska ladda ned Picasa nu och kolla hur det är ;)

Anmäl
2009-12-29 17:20 #5 av: Hermelina

Använder samma  som Amelie ( #4) , om det är en bättre förklaring hehe :P  PS är så dyrt ><

Anmäl
2009-12-29 19:53 #6 av: Ahnna

Jag är lite ålderdomlig, så jag trivs bäst med den första varianten av PS - alltså paint shop! Tungan ute

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.