Annons:
Etikett14-off-topic
Läst 1257 ggr
Hermelina
2009-12-28 20:01

OT: Favorit TV - program?

Som rubriken, har du något favorit TV-program eller någon favorit serie?

Motivera gärna varför Glad

Annons:
Hermelina
2009-12-28 21:36
#1

Mitt favorit program är helt klart Desperate Housewives!

Så himla bra och jag älskar alla husen och alla karaktärer :) Alltid lika kul att se deras kläder och dom pratar så roligt hahaSkrattande 
Jag gillar nog Bree mest, men Susan och Gabby är så speciella :P

Varje tisdag sätter jag mig i min gigantiska fåtölj och myser med en kopp te (i blommig mugg såklart :)) och några riesen Skrattande Äter mycket hellre godis på tisdagar än på lördagar ^^ Känner mig glad hela dagen när det är tisdagar!

emmajuneskans
2009-12-28 23:17
#2

Haha de lät mysigt! Cool

Mitt e nog Ugly Betty och så var det Wildfire men det går nog inte längre Tungan ute

Ahnna
2009-12-29 12:25
#3

Project Runway! Skrattande Och Hell's Kitchen.

Eftersom jag syr mycket själv och designar dräkter m.m. så är Project Runway programmet med stort P för mig. Önskar att det kom en svensk variant så man kunde söka dit…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Hermelina
2009-12-29 15:46
#4

#3 Haha usch, hatar det programmet! x)  Synd att det inte fanns en svensk variant, då skulle jag ju definitivt kolla om du var med :)

#2 Juste, Ugly Betty =P Tycker nte dte är så superduper kul, men kollar alltid på det innan DH :)

Hermelina
2010-01-04 17:08
#5

Oh my god! Jag glömde ju,

SIMPSONS! Älskar dom gula gubbarna Kyss Hehe :)

Linnea
2010-01-04 18:43
#6

#5 Haha jag med!

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
Hermelina
2010-02-05 22:26
#7

Oj då Skäms Glömde ju GLEE! :D Det programmet är så underbart skumt och mysigt och knasigt x) Gillade det inte från början för gillar inte musikaler och där dom sjunger och sånt.. Men nu börjar jag älska det och det är så kul när dom sjunger!! :)

Tisdagar och Torsdagar <3 Celine (:

Upp till toppen
Annons: