14. Off Topic

OT: Favorit TV - program?

2009-12-28 20:01 #0 av: Hermelina

Som rubriken, har du något favorit TV-program eller någon favorit serie?

Motivera gärna varför Glad

Anmäl
2009-12-28 21:36 #1 av: Hermelina

Mitt favorit program är helt klart Desperate Housewives!

Så himla bra och jag älskar alla husen och alla karaktärer :) Alltid lika kul att se deras kläder och dom pratar så roligt hahaSkrattande 
Jag gillar nog Bree mest, men Susan och Gabby är så speciella :P

Varje tisdag sätter jag mig i min gigantiska fåtölj och myser med en kopp te (i blommig mugg såklart :)) och några riesen Skrattande Äter mycket hellre godis på tisdagar än på lördagar ^^ Känner mig glad hela dagen när det är tisdagar!

Anmäl
2009-12-28 23:17 #2 av: emmajuneskans

Haha de lät mysigt! Cool

Mitt e nog Ugly Betty och så var det Wildfire men det går nog inte längre Tungan ute

Anmäl
2009-12-29 12:25 #3 av: Ahnna

Project Runway! Skrattande Och Hell's Kitchen.

Eftersom jag syr mycket själv och designar dräkter m.m. så är Project Runway programmet med stort P för mig. Önskar att det kom en svensk variant så man kunde söka dit...

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anmäl
2009-12-29 15:46 #4 av: Hermelina

#3 Haha usch, hatar det programmet! x)  Synd att det inte fanns en svensk variant, då skulle jag ju definitivt kolla om du var med :)

#2 Juste, Ugly Betty =P Tycker nte dte är så superduper kul, men kollar alltid på det innan DH :)

Anmäl
2010-01-04 17:08 #5 av: Hermelina

Oh my god! Jag glömde ju,

SIMPSONS! Älskar dom gula gubbarna Kyss Hehe :)

Anmäl
2010-01-04 18:43 #6 av: Linnea

#5 Haha jag med!

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.