Annons:
Etikett01-allmänt-om-galopp
Läst 2802 ggr
Hermelina
1/8/10, 3:55 PM

Drömmar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni några drömmar när det gäller galopp?

Kanske vill du vara jockey om 5 år, tränare om 10 år, eller kanske veterinär åt galopphästar? :o)

Berätta!Glad

Annons:
Hermelina
1/8/10, 4:07 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

FlörtJag kan väll börja då ;D

Jag vill ha ett stuteri/tävlingsstall i USA nånstans där det är hyffsat varmt året runt. Jag ska träffa en kille som jobbar som tränare som kan träna hästarna (och som är rik så vi kan köpa en stor gård hehe) :P

Jag ska köpa en stoooor gård med flera hektar där hästarna kan gå på bete. 
Det ska finnas en 1600 meters DT-bana med startboxar som man kan träna med.
Det ska finnas plats för minst 40 hästar, ett par avelsston några hingstar och så hästarna som vi tränar åt andra människor.
Det ska vara uppdelat i 3 stallar där avelsstona har ett egen lugnt och mysigt stall.
Ridhus, walker ska självklat finnas! Skrattande

Sen tjänar vi pengar på våra enormt framgångsrika hästar och jag jobbar extra som smådjurs/häst veterinär ^^ Min kille får vara tränare på heltid, men sen har vi 3 anställda som mockar och fixar och massa stalltjejer. 1 annan kille får hjälpa min kille med träning + avel.

Jag och två jockeys till i stallet är våra första jockeys ^^
Sen har jag två små söta barn som älskar galopp och får tävla på sina två ponnysar, allt är frid och fröjd och lagom varmt. Vi har också en pool  (för både hästar och människor), vi är nämligen kända i hela landet för att ta så väl hand om våra hästar Skrattande

HAHA! Man kan ju alltid drömma, inte sant? Cool

ellinorrasmusson
1/8/10, 4:26 PM
#2

låter som en bra dröm ;) jag återkommer med min ;)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Hermelina
1/8/10, 4:36 PM
#3

#2 :D