Annons:
Etikett14-off-topic
Läst 1183 ggr
Liiniz
2010-07-09 15:55

OT. Presentationstråd

Hejsan allihopSkrattande

Nu är det dags för en presentationstråd där vi alla kan berätta lite om oss själva, så kan vi alla här lära känna varandra bättreSkrattande

Då börjar jag:

Jag heter Lina och är 19 år. Nu när jag har tagit studenten så jobbar jag lite på ICA över sommaren samt är ute på Jägersro så mycket jag bara kanGlad Jag började med galopp när jag var 11 år och kommer nog att fortsätta med det livet utSkrattande Efter alla år som jag varit och hjälp till i Lambadastallet på Jägersro så har jag nu kommit till ett annat stall. Så nu är jag och hjälper till hos Hans-Inge LarsenGlad

Jag har även jobbat på Ung Jägersro som hästskötare samt ledarassistent (hjälper till med att hålla i kurser för ungdomar som vill lära sig om galopp)Glad Jag har två hundar som heter Cello och Skorpan. Nu är jag även en ny Medarbetare här på Galopp iFokus, vilket jag tycker är super kulSkrattande

Så då var detta "lite" om mig och jag ser fram emot att få läsa lite om erSkrattande

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Annons:
Hermelina
2010-07-10 01:24
#1

#0 Kul att veta lite mer om dig! :)

Jag heter Celine, är 15 om en månad och har hållt på med galopp sen jag var.. hm 10-11 år tror jag. Då gick jag och en kompis på ett ponnygalopp läger på angarn, och efter det var jag fast (i ponnygalopp) :) Efter ångra år slutade jag där och började "jobba"/hjälpa till på täby galopp först hos Annika Källse men nu hos Alex McLaren. Ridit har jag gjort sedan jag var 5 år, men då innan western och dressyr!

Jag har en schäfer vid namn Emma, en hamster vid namn Bestla och en liten kaninuppfödning utav teddyvädur, så jag har lite olika mycket kaniner ibland, men mina vuxna kaniner heter  Aslan och Wienzha och nu har jag 3 ungar.
Jag har även en D ponny, Herkules, som jag rider dressyr med, hoppar med och ska försöka starta p-galopp med snart :)
Jag hade en sköldpadda och en katt också, men de gick nyligen bort..

Lite om mig! :D

Liiniz
2010-07-12 23:58
#2

#1 Kul att veta mer om dig ocksåSkrattande Grattis i förskottSkrattande

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Liiniz
2010-07-15 00:01
#3

Ingen mer som skulle vilja presentera sig?Skrattande

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Linnea
2010-07-15 11:31
#4

Okej jag offrar mig..

Jag heter Linnea och är 24 är. Jag började med galopp när jag var 14. Har ridit till och från hos olika tränare, senast 2007 vilket känns som en evighet sen. Har två egna hästar, en travare (som är till salu) och ett russ som jag tränar ponnygalopp med. Jag har kanske hittat en ryttare till honom nu men vi får se.

Har en goldentik som är ett år, hon heter Svava. En katt har jag också, han heter Elvis och är 10 år. Så har vi en son som är fem år och vi har alldeles nyligen flyttat in i vårt "nya" hus.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Liiniz
2010-07-18 22:03
#5

Kul att veta mer om digSkrattande

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Liiniz
2010-08-16 02:54
#6

Putt puttFlört

The good days are what counts!

Sajtvärd på Galopp ifokus

Mvh LinaGlad

Annons:
Upp till toppen
Annons: