Annons:
Etikett15-lekar-tävlingar
Läst 1548 ggr
Linnea
2010-08-30 11:53

Lek: En udda berättelse

Nu startar jag en lek här.

Jag börjar en mening och nästa person skriver följande tre ord i meningen. Man skriver tre ord i taget. Så fortsätter vi så tills vi inte orkar längre =).

Försök hålla er till sajtens ämne bara.

Då börjar vi!

Det var en gång en häst..

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
Hermelina
2010-09-01 23:13
#1

Det var en gång en häst som började sitt..

Mari
2010-09-06 13:24
#2

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda …

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Linnea
2010-09-06 15:40
#3

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal…

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Rita-S
2010-09-06 17:07
#4

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden….

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ellinorrasmusson
2010-09-06 18:12
#5

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor…

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Mari
2010-09-06 18:20
#6

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde…

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Annons:
ellinorrasmusson
2010-09-07 09:14
#7

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl…

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Linnea
2010-09-07 09:35
#8

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var..

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Rita-S
2010-09-07 10:22
#9

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

LucyLove
2010-09-07 21:38
#10

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde..

Rita-S
2010-09-07 21:47
#11

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa…

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

LucyLove
2010-09-11 13:22
#12

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte

Jockeytilda
2010-09-12 12:13
#13

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller …

En ryttare, en ponny, en blogg, Hoppning, Galopp och Dressyr! www.ilooksharp.horseworld.se

Annons:
LucyLove
2010-09-12 23:22
#14

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han

Linnea
2010-09-24 08:47
#15

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Rita-S
2010-09-24 09:37
#16

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att….

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Linnea
2010-09-24 09:37
#17

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

LucyLove
2010-09-24 20:24
#18

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som

Mari
2010-09-24 21:08
#19

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som inte alls var

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Linnea
2010-09-25 09:56
#20

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som inte alls var omtyckt av grannarna.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Annons:
Jockeytilda
2010-10-05 23:35
#21

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som inte alls var omtyckt av grannarna. Bonden sa till…

En ryttare, en ponny, en blogg, Hoppning, Galopp och Dressyr! www.ilooksharp.horseworld.se

Rita-S
2010-10-06 16:41
#22

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som inte alls var omtyckt av grannarna. Bonden sa till sin fru att

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: