15. Lekar/tävlingar

Lek: En udda berättelse

2010-08-30 11:53 #0 av: Linnea

Nu startar jag en lek här.

Jag börjar en mening och nästa person skriver följande tre ord i meningen. Man skriver tre ord i taget. Så fortsätter vi så tills vi inte orkar längre =).

Försök hålla er till sajtens ämne bara.

Då börjar vi!

Det var en gång en häst..

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2010-09-01 23:13 #1 av: Hermelina

Det var en gång en häst som började sitt..

Anmäl
2010-09-06 13:24 #2 av: Mari

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ...

Anmäl
2010-09-06 15:40 #3 av: Linnea

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal...

Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2010-09-06 17:07 #4 av: Rita-S

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden....

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anmäl
2010-09-06 18:12 #5 av: ellinorrasmusson

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor...

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Anmäl
2010-09-06 18:20 #6 av: Mari

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde...

Anmäl
2010-09-07 09:14 #7 av: ellinorrasmusson

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl...

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

Anmäl
2010-09-07 09:35 #8 av: Linnea

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var..

Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2010-09-07 10:22 #9 av: Rita-S

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Anmäl
2010-09-07 21:38 #10 av: LucyLove

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde..

Anmäl
2010-09-07 21:47 #11 av: Rita-S

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa...

Anmäl
2010-09-11 13:22 #12 av: LucyLove

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte

Anmäl
2010-09-12 12:13 #13 av: Jockeytilda

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller ...

Anmäl
2010-09-12 23:22 #14 av: LucyLove

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han

Anmäl
2010-09-24 08:47 #15 av: Linnea

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från

Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2010-09-24 09:37 #16 av: Rita-S

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att....

Anmäl
2010-09-24 09:37 #17 av: Linnea

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på

Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2010-09-24 20:24 #18 av: LucyLove

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som

Anmäl
2010-09-24 21:08 #19 av: Mari

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som inte alls var

Anmäl
2010-09-25 09:56 #20 av: Linnea

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som inte alls var omtyckt av grannarna.

Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2010-10-05 23:35 #21 av: Jockeytilda

Det var en gång en häst som började sitt liv på ett lite annorlunda ställe, en gammal lada där bonden höll sina kossor. I landan bodde ett nyfött föl som inte var som alla andra. För han kunde sjunga och dansa fast han inte kunde se eller höra, och han rymde ofta från hagen för att äta pelargoner på grannarnas rabatter som inte alls var omtyckt av grannarna. Bonden sa till...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.