Annons:
Etikett01-allmänt-om-galopp
Läst 1217 ggr
ophelia
12/27/10, 9:14 AM

Roligt galopp år 2011

Detta året blir lite roligare galopp år hoppas vi.Dotterns Två åring kommer förhoppningsvis till start.

Här hemma ser vi framemot Babyns och Bosuns Watch fölet i slutet på mars.Visserligen ser hon inte så tjock ut än men hoppas ändå att allt är ok.

Förra väntan på föl blev ju negativt det kom inget.

//Sylvia

Annons:
Linnea
12/27/10, 10:03 AM
#1

Det låter spännande! Hoppas det blir föl den här gången då. Alltid tråkigt när det inte går hela vägen.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

ophelia
12/27/10, 10:53 AM
#2

Ja vi håller tummarna håååårt.Så det blir inte mycke gjort nuFlört

//Sylvia

Ahnna
12/31/10, 12:23 AM
#3

Är stoet ultraljudad eller blodtestad nyligen? Håller en tumme att ni får ert efterlängtade föl!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

ophelia
12/31/10, 11:53 AM
#4

Hon blev ultraljudad i oktober och då såg allt fint utGladMen man vet ju aldrig vad som kan hända.Så här är vi tacksamma för alla hållna tummar.Glad

//Sylvia

Ahnna
12/31/10, 12:55 PM
#5

#4 Testa WeeFoal! Ett urintest som man gör själv hemma i stallet. Jag har använt det och fick rätt resultat, det ska ju vara mycket tillförlitligt. Jag har också testat PregnaMare ett par gånger med rätt resultat. Det underlättar ju för planeringen, fodringen och fölvaket om man faktiskt vet att stoet är dräktigt. (Jag har själv varit med om att ett sto UL:ades positivt och sedan rektaliserades positivt under vintern, men något föl kom inte!)

Fortsätter hålla tummarna!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Hermelina
1/2/11, 11:09 AM
#6

Vad kul! Håller oxå tummarna för en fölis =)

Annons:
ophelia
1/3/11, 8:34 AM
#7

Tack tack snälla för tumm hållningar vi längtar verkligen efter detta lilla fölGlad

//Sylvia

Upp till toppen
Annons: