Annons:
Etikett13-annonstorg
Läst 1368 ggr
Hoopys
2/11/11, 8:54 PM

praktikplats hos ett stall

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag är en glad, trevlig och arbetssam 17 åring som söker en praktik plats.

Jag läser 2 året naturvetenskap, på ett naturbruksgymansium. Skolan har varje år 6 veckor i början av sommaren då eleverna går på praktik och är uta och praktiserar. (apu= arbets plats förlagd utbildning).

Jag sökar ett stall/gård/stuteri/någon som skulle kunna ta emot mig ett par veckor, mellan vecka 20 och 26. om boende finns tillgängligt är det ett stort plus, och jag kan praktisera vart som hellst i sverige. Jag behöver inte ha något betalt utan har det som en utbildnings moment.

Och vem är jag?

En snart 18 årig tjej, inte rädd för att jobba, hjälpa till, och har god hand med hästar. Jag har ridit på ridskola i 6.5 år och har ridit en del privat.

Lättlärd, tidpassande och vänlig tjej är jag :D

Om du har en plats åt mig, hör av dig!

Annons:
EvaG
2/14/11, 8:17 PM
#1

Hoppas du får ett erbjudande. Jobba i stall är inte fy skam när de4t gäller att lära sig och få vana.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Hoopys
2/15/11, 2:26 PM
#2

Jag hittat tre olika stall som jag tänkte ringa i eftermiddag ;D

Nej, absolut inte :D Särskilt när man inte är rädd för att lära sig nya saker, och mer än gärna hjälper till.

Tack!

Ing-Marie
2/16/11, 7:04 PM
#3

Hoppas du får napp.

Linnea
2/17/11, 10:36 AM
#4

Det lättaste ärom du vet ungefär vad för ställe du vill vara på och sen ringer du till personer som passar in på din beskriving.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Spannarboda
4/5/11, 11:10 PM
#5

Hör med Hillevi, på Stall Narvgården :) Vi har både hästar och kaninuppfödning :) Jag har praktik där 5 dagar i veckan! :) Det ligger i Kopparberg, Örebro län :)

www.Narvgarden.Weebly.com <- Stallets hemsida

Hermelina
4/7/11, 9:10 PM
#6

Finns nog alltid tränare på Täby galopp exempelvis eller någon av de andra banorna som tar emot praktikanter :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: